Skip to main content
Wilt u meer informatie of heeft u een vraag? Bel 0181 - 68 71 94 of mail ons.

Fysiotherapie Maaswijk gebruikt de AfsprakenApp

Als extra service naar onze cliënten introduceren wij u de AfsprakenApp.
Een dag voor uw afspraak ontvangt u voortaan via een sms of e-mail een automatische herinnering aan uw afspraak met een van onze fysiotherapeuten.

Voor de procedure verwijzen wij u graag naar deze link van de folder.

Wij hopen dat u veel plezier en gemak van onze service zal hebben.

Vacature administratief medewerker

InMotion Fysiotherapie, Fysiotherapie Maaswijk en InMotion Ergotherapie zijn eerstelijnspraktijken, met diverse specialisaties, gevestigd op 2 locaties in Spijkenisse. De praktijken werken onderling nauw samen. Ons gezamenlijk behandelteam bestaat uit 12 fysio-/ergotherapeuten.

Wij zijn op zoek naar een:

Administratief medewerker

16 uur tot 24 uur per week

Jouw profiel
We zijn binnen ons team op zoek naar een allround administratief medewerker. Je bent enthousiast, klantvriendelijk, leergierig en gedreven. Je straalt professionaliteit uit. Je bent zelfstandig, toont initiatieven en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt goed plannen, organiseren en samenwerken binnen ons team. Je hebt een flexibele instelling met betrekking tot de werktijden in uren en dagen.

Functieomschrijving
Als administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt in de praktijken.

De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Lichte administratieve werkzaamheden.
  • Ondersteuning bieden bij pr en marketing (mailingen, folders etc.) en personeelszaken (ziekte, afmelding, vakantierooster).
  • Managementondersteuning.
  • Opnemen van de telefoon en berichten antwoordapparaat afhandelen.
  • Afspraken inplannen en cliëntgegevens invoeren via Intramed.
  • Informatie verstrekken aan patiënten zowel schriftelijk als telefonisch.
  • Beheren van de praktijkmail.
  • Uitvoeren van diverse facilitaire werkzaamheden.

Functie-eisen

  • Een afgeronde MBO + opleiding richting secretariaat/administratie.
  • Werkervaring als administratief medewerker is vereist.
  • Goede kennis van Microsoft Office.
  • Kennis van Intramed is een pré.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

  • Je wordt onderdeel van een jong, enthousiast team.
  • Het betreft een arbeidsovereenkomst bepaalde tijd (16 tot 24 uur) met de intentie om te komen tot een vaste aanstelling in een uitdagende functie. De werkuren zijn verdeeld over 3 à 4 dagen in de week.
  • Marktconform salaris.

Sollicitatieprocedure
Lijkt de functie geschikt voor jou en ben je enthousiast om deze vacature in te vullen, dan kun je je sollicitatiebrief per post of per mail t.a.v. Sabrina Bijl-Fortes sturen. Wil je meer informatie over deze vacature, dan kun je contact opnemen. De sluitingsdatum is 7 december 2017.

Sabrina Bijl-Fortes, Hurthstraat 11, 3203 LH, Spijkenisse, bijl@inmotionspijkenisse.nl , 06-39213631